zondag 26 mei 2013

Assignment 3: Movement & Water

Movement and Water

Op de fiets togen wij naar "de Wenumse vissentrap". Het leverde kiekjes op met een hoog vakantie gevoel ;-) Hieronder een selectie van de vele 
foto's (leve de digitale camera). Graag had ik ook de beweging van de bomen in de wind en de regen gevangen in de foto's. Daar blijf ik nog even op oefenen.





  
Op weg naar de volgende bestemming; Kroondomein het Loo





 Hier zie je toch een beetje de regen.

 









Wat een mooie opdracht. En wat lastig om de beweging op het juiste moment te vangen!

Zie hier de andere deelnemers


4 opmerkingen:

  1. Prachtig dat watertje zeg en wat mooi om de beweging in het water te zien en het plezier van de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke speelse waterfoto's! En inderdaad heel lastig om een helder glas water goed op de foto te krijgen... daar moet ik ook nog wat op oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stroompje om te fotograferen! Op je zevende foto, verdwijnt het zo mooi als een paadje in de verte. En je vijfde foto is bijzonder! Dat verschil in het water, het ene lijkt zo stil te staan, terwijl het dichterbij enorm stroomt.
    Misschien een tip voor de foto's van het glas: ik gebruikte de zelfontspanner waarbij hij 9 foto's in één keer maakte. Dit was heel handig, anders had ik ook nooit beweging op de foto kunnen zetten!

    BeantwoordenVerwijderen