maandag 13 mei 2013

Pure Photo Workshop

De komende vijf weken volg ik de Pure Photo Workshop, een initiatief van Jane 
Vijf verschillende fotografen geven Vijf verschillende opdrachten
Deze week Je Eigen Stijl, de opdracht van Britt Straatemeier
Bezoek ook de andere deelnemers via Pure Photo Workshop

Mijn eigen stijl... een zoektocht onder andere op pinterest


Ik ben Annette (34) en woon met mijn lief en drie kinderen in een dorpje bij Apeldoorn. Ik werk met kinderen, zij zijn dan ook een geliefd onderwerp in mijn foto´s.

5 opmerkingen:

  1. Mooi natuurlijk pinboard. En je foto's sluiten mooi aan. Ik vind het ook leuk om kinderen te fotograferen en dan vooral mijn eigen kinderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de stijl van je moodboard te herkennen in de foto's die je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combinatie van natuur en zelfgemaakte dingen in je moodboard. Zo komt het ook in je foto's terug: de natuur en je kinderen die opgaan in de natuur :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like your style board! Especially all the felted art! Your appreciation of the natural world and of a whimsical environment is well represented on your pinterest board and in your images of your children at play in nature! Nice job!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh deze had ik vorige week helemaal gemist!
    Ik heb je foto's aangeklikt om ze in het groot te bekijken.

    Vind vooral de eerste mooi. Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen